Polityka i prywatność

  1. Informacje ogólne
    1. Operatorem Serwisu oraz Administratorem danych cyberpalneta.pl jest Sprzedaje.tv spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, adres siedziby: ul. Xawerego Dunikowskiego 13a, 41-407 Imielin, NIP 6463006982, REGON 526480820 KRS 0001059914.
    2. Adres kontaktowy: info@cyberplaneta.pl
    3. Każdy Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich modyfikacji, wysyłając e-mail na adres info@cyberplaneta.pl  lub poprzez panel Klienta. Podanie przez Użytkownika danych osobowych ma charakter dobrowolny.
  2. Przetwarzane dane osobowe
    1. W zależności od celu przetwarzane będą następujące informacje na Państwa temat:
      1. imię i nazwisko
      2. adres zamieszkania
      3. adres wykonywania działalności gospodarczej
      4. numer NIP
      5. numer PESEL (jeżeli nie został zastrzeżony)
      6. adres e-mail
      7. numer telefonu
      8. dane zawarte w korespondencji e-mail
      9. szczegóły zamówień składanych w sklepie internetowym
      10. szczegóły koszyka w sklepie internetowym
      11. numer rachunku bankowego
      12. adres IP
      13. przybliżona lokalizacja
      14. statystyki związane z otrzymywanymi newsletterami
      15. wartość plików cookie powiązanych z serwisami facebook oraz google
    2. Serwis korzysta  z narzędzi, które gromadzą informacje związane z korzystaniem ze strony cyberplaneta.Pl.

Mowa o następujących informacjach:

  1. informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej
  2. wejścia na podstrony
  3. czas spędzony na stronie
  4. przejścia pomiędzy podstronami
  5. kliknięcia w linki,
  6. źródło, z którego nastąpiło przejście do strony
  7. przedział wieku użytkownika
  8. płeć użytkownika
  9. przybliżona lokalizacja ograniczona tylko do miejscowości
  10. zainteresowania użytkownika określone na podstawie aktywności w sieci
  11. hash adresu e-mail, numeru telefonu, miasta, kodu pocztowego, imienia i nazwiska
  1. Informacje te określane są w dalszej części niniejszej polityki prywatności jako „Anonimowe informacje”.
  2. Anonimowe informacje wykorzystywane są również przez dostawców poszczególnych narzędzi do świadczenia i ciągłego ulepszania usług, zarządzania nimi, opracowywania nowych usług, mierzenia skuteczności reklam, ochrony przez oszustwami i nadużyciami, a także personalizowania treści i reklam wyświetlanych w poszczególnych serwisach, witrynach i aplikacjach.
  1. Pozyskiwanie danych osobowych
    1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika podczas:
      1. rejestracji konta
      2. składania zamówienia
      3. obsługi reklamacji
      4. odstąpienia od umowy
      5. kontaktu za pomocą poczty elektronicznej
      6. zapisania do newslettera
      7. kontaktu poprzez chat
      8. kontaktu poprzez media społecznościowe
    2. Część informacji może być automatycznie gromadzona  poprzez narzędzia, z których korzysta serwis:
      1. mechanizm strony, systemu newsletterowego oraz formularza kontaktowego gromadzą adres IP
      2. mechanizm systemu wysyłki wiadomości e-mail gromadzi informacje na temat aktywności w odniesieniu do treści przesyłanych w ramach wiadomości, takich jak otwarcia wiadomości, klikanie w linki itp.
      3. narzędzia zewnętrzne wykorzystujące pliki cookies (narzędzia zostały szczegółowo opisane w dalszej części polityki prywatności) gromadzą Anonimowe informacje związane z działaniami podejmowanymi w ramach strony
    3. Cel przetwarzania danych osobowych
      1. obsługa konta użytkownika
      2. obsługa zamówienia
      3. odzyskiwanie porzuconego koszyka
      4. obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy
      5. obsługa newslettera
      6. realizacja obowiązków podatkowych i księgowych
      7. tworzenie archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń
      8. tworzenie grup odbiorców na Facebooku
      9. obsługa mediów społecznościowych
      10. analiza i statystyka z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych
      11. marketing własny z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych
      12. zapewnienie funkcjonowania wtyczek społecznościowych z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych
    4. Szczegółowe cele przetwarzania danych osobowych
      1. Rejestracja konta.
        1. Rejestrując konto użytkownika obowiązkowo należy podać dane niezbędne do jego założenia: adres e-mail, imię i nazwisko, miasto wraz z kodem pocztowym, kraj zamieszkania oraz hasło. W przypadku firm jest to również: nazwa firmy, NIP, REGON.
        2. W ramach edycji konta można również podać dodatkowe dane jak: adres (ulica, nr domu/mieszkania), telefon kontaktowy, PESEL (jeżeli nie został zastrzeżony)
        3. Numer PESEL przetwarzany będzie  tylko w celu rejestracji domen przez cyberplaneta.pl oraz przez rejestratora domen właściwego dla zamówionej domeny
        4. Numer telefonu przetwarzany będzie w celu rejestracji domen przez cyberplaneta.pl oraz przez rejestratora domen właściwego dla zamówionej domeny. Numer telefonu może być też wykorzystywany do wysyłki powiadomień monitoringu oraz odzyskiwania dostępu do konta.
        5. Jeżeli zakładane jest konto poprzez integrację z kontem w serwisie społecznościowym, na podstawie uprzedniej autoryzacji uzyskamy dostęp do określonych danych zgromadzonych w ramach konta w serwisie społecznościowym (imię i nazwisko, adres e-mail).
        6. System wykorzystywany do obsługi kont użytkowników zapisuje numer IP, z którego nastąpiła rejestracja konta użytkownika oraz każde kolejne logowanie.
        7. Dane będą przechowywane przez czas funkcjonowania konta użytkownika, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń związanych z usługami przypisanymi do konta użytkownika.
      2. Zamówienia
        1. Składając zamówienie, należy  podać dane niezbędne do jego realizacji:        e-mail, imię i nazwisko, dane do faktury, adres.
        2. Składając zamówienie na domenę, należy podać dane niezbędne do jej rejestracji u właściwego rejestratora: adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu, PESEL (jeżeli nie jest zastrzeżony), pełny adres wraz z miastem, kodem pocztowym i krajem. Dane te (z wyjątkiem numeru PESEL) mogą zostać opublikowane w publicznym rejestrze domen rejestratora w zależności od jego regulaminu.
        3. System wykorzystywany do obsługi procesu zamówienia, zapisuje numer IP, z którego zostało złożone zamówienie.
        4. Każde zamówienie zapisywane jest w bazie, co oznacza, że udostępnionym  danym osobowym przypisanym do zamówienia towarzyszą również informacje dotyczące zamówienia takie jak data i godzina złożenia zamówienia, numer identyfikacyjny zamówienia, identyfikator transakcji, przedmiot zamówienia, cena, sposób i termin płatności, data i godzina wysyłki danych dostępowych.
        5. Dane zgromadzone w związku z zamówieniem, przetwarzane są w celu:
          1. wykonania umowy zawieranej poprzez złożenie zamówienia
          2. wystawienia faktury
          3. uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej oraz realizacji pozostałych obowiązków podatkowych i księgowych
          4. włączenia do archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń
        6. Dane o zamówieniach przetwarzane są przez czas niezbędny do realizacji zamówienia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy.
        7. Dane na fakturach, które stanowią dokumentację księgową przechowywane są przez okres wymagany przepisami prawa.
        8. W każdej chwili można uzyskać dostęp do danych o swoich zamówieniach. Sprostowanie tych danych nie jest jednak możliwe, z wyjątkiem noty lub faktury korygującej, jeżeli została wystawiona błędnie.
      3. Odzyskiwanie porzuconego koszyka
        1. Jeżeli rozpocznie się proces składania zamówienia, ale nie ukończy, system odnotuje ten fakt, aktywując mechanizm odzyskania porzuconego koszyka.
      4. Reklamacje i odstąpienia od umowy
        1. Jeżeli składana jest reklamacja lub odstąpienie  od umowy, to przekazane dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmuję imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail.
        2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.
        3. Dane przekazane w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy, a następnie w celach archiwalnych.
        4. Dokumenty reklamacyjne będą przechowywane do czasu upływu terminu uprawnień z rękojmi. Oświadczenia o odstąpieniu od umowy będą przechowywane wraz z dokumentacją księgową przez okres wymagany przez przepisy prawa.
      5. Newsletter
        1. Zapisując się do newslettera podczas rejestracji, przekazane są  dane takie same jak przy rejestracji konta.
        2. System wykorzystywany do obsługi newslettera, zapisuje numer IP, z którego zostało zarejestrowane konto, określa przybliżoną lokalizację, Klienta poczty, oraz śledzi działania podejmowane w związku z wysyłanymi wiadomościami. W związku z tym, serwis posiada również informacje, które wiadomości zostały otwarte, w ramach których wiadomości kliknięto w linki itp.
        3. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera lub zmieniając to w ustawieniach konta w panelu klienta.
        4. Pomimo rezygnacji z newslettera, dane będą nadal przechowywane w bazie w celu identyfikacji subskrybenta powracającego oraz ewentualnej obrony roszczeń związanych z wysyłaniem newslettera, w szczególności na potrzeby wykazania faktu udzielenia zgody na otrzymywanie newslettera oraz chwili jej wycofania.
      6. Obsługa korespondencji
        1. Kontaktując się za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób naturalny przekazane są dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail oraz imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.
        2. Dane są w tym przypadku przetwarzane w celach kontaktowych.
        3. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest również prawnie uzasadniony interes w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości.
        4. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji i nie jest możliwe jednoznacznie określić, kiedy zostanie usunięta. Jest możliwość domagania się przedstawienia historii korespondencji, prowadzonej (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami ze strony Klienta.
      7. Kontakt poprzez chat
        1. Kontaktując się za pośrednictwem chatu na stronie, w sposób naturalny przekazane są dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.
        2. Dane są w tym przypadku przetwarzane w celach kontaktowych.
        3. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest również prawnie uzasadniony interes w postaci archiwizacji wiadomości na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości.
        4. Treść wiadomości może podlegać archiwizacji i nie ma możliwości jednoznacznie określić, kiedy zostanie usunięta. Jest możliwość  domagania się przedstawienia historii wiadomości, prowadzonej (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami e strony Klienta.

 

  1. Kontakt poprzez system zgłoszeń
    1. Kontaktując się za pośrednictwem systemu zgłoszeń, w sposób naturalny przekazują Państwo swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail, imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.
    2. Państwa dane są w tym przypadku przetwarzane w celach kontaktowych.
    3. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest również prawnie uzasadniony interes w postaci archiwizacji wiadomości na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości.
    4. Treść wiadomości może podlegać archiwizacji i nie jesteśmy w stanie jednoznacznie określić, kiedy zostanie usunięta. Mają Państwo prawo do domagania się przedstawienia historii wiadomości, jaką z nami prowadzili (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Państwa strony.
  2. Obowiązki podatkowe i księgowe
    1. Wystawione faktury wchodzą w skład dokumentacji księgowej, która będzie przechowywana przez okres wymagany przez przepisy prawa. Państwa dane osobowe są w takiej sytuacji przetwarzane w celu realizacji obowiązków podatkowych i księgowych.
  3. Archiwum
    1. W ramach opisu poszczególnych celów przetwarzania danych osobowych wskazane zostały terminy przechowywania danych osobowych. Terminy te często związane są z archiwizacją określonych danych na potrzeby zapewnienia możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości, odtworzenia przebiegu współpracy z klientem, wymienionej korespondencji, obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń.
  4. Grupy odbiorców
    1. Państwa adres e-mail przechowywany w bazie newsletterowej lub w bazie sklepu może zostać przesłany do serwisu Facebook w celu stworzenia grupy odbiorców reklam z wykorzystaniem  adresu e-mail.
    2. Podczas korzystania z tej funkcji adres e-mail jest hashowany przed przesłaniem go do serwisu Facebook w celu utworzenia grupy odbiorców.
    3. Adres e-mail zostanie użyty w procesie dopasowania prowadzonym przez serwis Facebook.
    4. Facebook nie udostępnia adresu e-mail osobom trzecim ani innym reklamodawcom i usuwa adres e-mail niezwłocznie po zakończeniu procesu dopasowywania.
    5. Facebook wdrożył procesy i procedury zapewniające poufność i bezpieczeństwo przesyłanego mu adresu e-mail i zbioru identyfikatorów użytkowników Facebooka tworzących grupę odbiorców powstałą z wykorzystaniem adresu e-mail między innymi poprzez stosowanie technicznych i fizycznych zabezpieczeń.
    6. W każdej chwili mogą Państwo sprzeciwić się wykorzystywaniu adresu e-mail w tym celu, wystarczy kontakt poprzez system zgłoszeń lub e-mail kontaktowy.
  5. Media społecznościowe
    1. Jeżeli obserwują Państwo nasze profile w serwisach społecznościowych lub wchodzą w interakcję z treściami publikowanymi przez nas w mediach społecznościowych, w naturalny sposób upubliczniają Państwo dane, które są publicznie dostępne w Państwa profilu społecznościowym. Przetwarzamy te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego.
    2. Korzystanie przez Państwa z serwisów społecznościowych podlega regulaminom i politykom prywatności administratorów tych serwisów, a ci administratorzy świadczą na Państwa rzecz, w pełni samodzielnie i niezależnie, usługi drogą elektroniczną.
  6. Analiza i statystyka.
    1. Prowadzimy działania analityczne i statystyczne z wykorzystaniem narzędzi opisanych szczegółowo w dalszej części polityki prywatności. W ramach narzędzi analitycznych mamy dostęp wyłącznie do Anonimowych informacji.
    2. Anonimowe informacje same w sobie nie mają, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają na Państwa identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Państwa temat. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę rygorystyczne orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i podzielone zdania wśród prawników, z ostrożności, na wypadek, gdyby Anonimowym informacjom został przypisany charakter danych osobowych, zawarte zostały w niniejszej polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.
    3. Przetwarzanie Anonimowych informacji  polega na tworzeniu, przeglądaniu i analizowaniu statystyk związanych z aktywnością użytkowników na stronie w celu wyciągania wniosków pozwalających na późniejszą optymalizację strony internetowej.
    4. Nie jesteśmy w stanie zapewnić Państwu dostępu do Anonimowych informacji na Państwa temat, ponieważ żadnej z tej informacji nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi zewnętrznych mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.
    5. Mogą Państwo natomiast sprzeciwić się przetwarzaniu Anonimowych informacji na Państwa temat, wyłączając pliki cookies narzędzi zewnętrznych w ustawieniach plików cookies w przeglądarce internetowej, z której Państwo korzystają.
  7. Marketing własny
    1. Strona działa marketingowo z wykorzystaniem narzędzi zewnętrznych opisanych szczegółowo w dalszej części polityki prywatności. W ramach narzędzi marketingowych mamy dostęp wyłącznie do Anonimowych  informacji.
    2. Anonimowe informacje same w sobie nie mają, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają na Państwa identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Państwa temat. Biorąc pod uwagę rygorystyczne orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i podzielone zdania wśród prawników, z ostrożności, na wypadek, gdyby Anonimowym informacjom  został przypisany charakter danych osobowych, zawarte zostały w niniejszej polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.
    3. Przetwarzanie Anonimowych informacji polega na tworzeniu Niestandardowych Grup Odbiorców w oparciu o Anonimowe informacje oraz targetowaniu reklam w oparciu o Anonimowe informacje, które to działania mieszczą się w ramach marketingu własnych produktów i usług.
    4. Nie jesteśmy w stanie zapewnić Państwu dostępu Anonimowych informacji na Państwa temat, ponieważ żadnej z tej informacji nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi zewnętrznych mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.
    5. Mogą Państwo natomiast sprzeciwić się Anonimowym informacjom na Państwa temat, wyłączając pliki cookies narzędzi zewnętrznych w ustawieniach plików cookies w przeglądarce internetowej, z której Państwo korzystają.
  8. Narzędzia dodatkowe
    1. Korzystamy z wtyczek społecznościowych, które przetwarzają Anonimowe informacje.
    2. Anonimowe informacje same w sobie nie mają, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają na Państwa identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Państwa temat. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę rygorystyczne orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i podzielone zdania wśród prawników, z ostrożności, na wypadek, gdyby Informacjom Anonimowym został przypisany charakter danych osobowych, zawarte zostały w niniejszej polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.
    3. Przetwarzanie Anonimowych informacji  polega na zapewnieniu możliwości korzystania z dodatkowych funkcji na stronie.
    4. Nie jesteśmy w stanie zapewnić Państwu dostępu do Anonimowych informacji na Państwa temat, ponieważ żadnej z tej informacji nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi zewnętrznych mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.
    5. Mogą Państwo natomiast sprzeciwić się Anonimowym informacjom na Państwa temat, wyłączając pliki cookies narzędzi zewnętrznych w ustawieniach plików cookies w przeglądarce internetowej, z której Państwo korzystają.
  9. Czas przechowywania danych osobowych
    1. Okresy przechowywania danych zostały wskazane odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania. Odnaleźć  te informacje można  w ramach szczegółów poświęconych każdemu odrębnemu celowi przetwarzania. Większość danych usuwanych jest po upływie terminu przedawnienia roszczeń.
  10. Odbiorcy danych osobowych
    1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w celu obsługi płatności. Naszymi dostawcami są:
      1. ……………………..
      2. ……………………..
      3. ………………………..
    2. W przypadku Klientów, którzy opłacili usługę, Administrator udostępnia dane, które widnieją na fakturze biuru księgowemu w celu obsługi wystawiania faktur i przesyłania ich do klientów.
    3. W przypadku wszystkich Klientów Administrator może udostępnić dane (adres e-mail, imie oraz nazwisko, adres, telefon, dane usługi), podwykonawcom w celu realizacji usługi.
    4. Wszystkie podmioty wymienione powyżej przetwarzają dane na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych i gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
    5. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, dane mogą być udostępnione radcy prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej dostępu do danych osobowych.
    6. Dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych. W szczególności  wszelkie deklaracje, raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się dane osobowe.
    7. W razie zaistnienia takiej konieczności, dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.
    8. Gdy chodzi o Anonimowe informacje, dostęp do nich mają dostawcy narzędzi lub wtyczek, które gromadzą Anonimowe informacje . Dostawcy tych narzędzi są samodzielnymi administratorami danych w nich gromadzonych i mogą udostępniać te dane na zasadach określonych przez siebie we własnych regulaminach i politykach prywatności, na co nasz serwis nie ma wpływu.
  11. Profilowanie
    1. Nie podejmujemy wobec Państwa decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływały.
    2. Korzystamy z narzędzi, które mogę podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących, ale działania te nie mają istotnego wpływu na Państwa, ponieważ nie różnicują Państwa sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy, jaką możecie Państwo zawrzeć itp.
    3. Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte przez Państwa w ramach strony czy też podpowiadać produkty, które mogą Państwa zainteresować. Mowa tutaj o tzw. reklamie behawioralnej.
    4. W ramach narzędzi, z których korzystamy mamy dostęp wyłącznie Anonimowych informacji. Informacje te przechowywane są na serwerach dostawców poszczególnych narzędzi, a serwery te najczęściej mogą znajdować się na całym świecie.
  12. Uprawnienia przysługujące w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
    2. prawo do sprostowania swoich danych
    3. prawo do usunięcia danych (jeżeli nie ma podstaw, aby dane były przetwarzane, mogą Państwo domagać się ich usunięcia)
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych (mogą Państwo żądać, aby przetwarzanie danych zostało ograniczone wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Państwa działań, jeżeli w Państwa opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie),
    5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (mają Państwo prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinni Państwo wskazać szczególną sytuację, która Państwa zdaniem uzasadnia zaprzestanie przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania danych są nadrzędne wobec Państwa praw lub też, że Państwa dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
    6. prawo do przenoszenia danych (mają Państwo prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które Państwo dostarczyli na podstawie umowy lub zgody; mogą Państwo zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
    7. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taka zgoda została wyrażona
    8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
    9. Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.
    10. Uprawienia wskazane powyżej przysługują Państwu zawsze – jeżeli uznają Państwo, że przy przetwarzaniu Państwa danych osobowych doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, mają Państwo możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    11. Zawsze mogą Państwo również zwrócić się z żądaniem udostępnienia informacji o tym, jakie dane na Państwa temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. Wystarczy, że wyślą Państwo wiadomość na adres info@cyberplaneta.pllub założą zgłoszenie poprzez panel klienta. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, by interesujące Państwa informacje zostały wyczerpująco przedstawione w niniejszej polityce prywatności. Podany powyżej adres e-mail mogą Państwo wykorzystać również w razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
  13. Pliki cookies
    1. Nasza strona internetowa, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies.
    2. Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach.
    3. Niektóre używane cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Państwa urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Państwa przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).
    4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
      1. tworzenia statystyk, do analizy, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
      2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
      3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
    5. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
    6. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google oraz Facebook, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
    7. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: Kontroluj informacje, których Google używa do wyświetlania reklam
    8. Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów strony, takich jak zapamiętywanie zawartości koszyka przez określony czas po dodaniu do niego wybranych produktów, prawidłowe przesyłanie formularzy widocznych na stronie, obsługa formularzy newsletterowych itp.
    9. Zarządzanie plikami cookies
      1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
      2. W celu zarządzania ustawieniami cookies należy wybrać z listy przeglądarkę internetową/system i postępować  zgodnie z instrukcjami zawartymi na stronie.
    10. Google Analytics
      1. Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Działania w tym zakresie realizuje, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na tworzeniu statystyk i ich analizie w celu optymalizacji strony internetowej.
      2. W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowany został w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. W każdej chwili można zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.
      3. Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o korzystaniu ze strony. Zgromadzone w ten sposób informacje są przekazywane do serwerów Google, które mogą znajdować się w całym świecie i tam są przechowywane.
      4. Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 uzyskały certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001. ISO 27001 jest jednym z najczęściej uznawanych standardów na świecie i poświadcza spełnianie odpowiednich wymogów przez systemy obsługujące Google Analytics i Google Analytics 360.
    11. Google Ads
      1. Korzystamy z funkcji remarketingowych dostępnych w ramach systemu Google AdWords obsługiwanego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Działania w tym zakresie realizuje, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.
      2. Przy okazji odwiedzin na strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który zbiera informacje na temat aktywności na stronie. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacją jesteśmy w stanie wyświetlać reklamy w ramach sieci Google w zależności od Państwa zachowań na stronie. Korzystając z Google AdWords, jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, do których chcielibyśmy, by nasze reklamy docierały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje reklamę.
      3. Dalsze przetwarzanie informacji ma miejsce tylko wtedy, gdy wyrazili Państwo zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania z Państwa kontem oraz wykorzystanie informacji z konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych. W takiej sytuacji Google wykorzysta dane w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo zebrane informacje z innymi posiadanymi danymi, aby utworzyć grupy docelowe.
      4. Jeżeli nie chcą Państwo otrzymywać personalizowanych reklam, zarządzanie ustawieniami reklam dostępne jest bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/.
    12. Facebook Custom Audiences.
      1. W ramach systemu reklam Facebook Ads zapewnianego przez Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA, korzystamy z funkcji Niestandardowych Grup Odbiorców w celu kierowania do określonych grup użytkowników targetowanych przekazów reklamowych. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.
      2. W celu kierowania do reklam spersonalizowanych pod kątem zachowań na stronie, zaimplementowany został w ramach strony Pixel Facebooka, który w sposób automatyczny gromadzi informacje o korzystaniu z witryny. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Facebooka, która mogą znajdować się na całym świecie, w szczególności w Stanach Zjednoczonych Ameryki (USA).
      3. Informacje zbierane w ramach Pixela Facebooka są anonimowe, tj. nie pozwalają na identyfikację. W zależności od aktywności na stronie mogą Państwo trafić do określonej grupy odbiorców, ale w żaden sposób nie identyfikujemy poszczególnych osób należących do tych grup.
      4. Pixel Facebooka może śledzić i odnotowywać m.in. następujące zachowania:
        1. wyświetlenie zawartości określonej strony
        2. dodanie produktu do koszyka w ramach sklepu
        3. przejście do kasy w ramach sklepu
        4. sfinalizowanie zakupu w ramach sklepu
        5. wypełnienie określonego formularza, np. rejestracji konta
      5. Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o Państwa zebranymi informacjami  w ramach korzystania przez Państwa z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Facebooka nie są już zależne od nas, a informacji o nich mogą Państwo szukać bezpośrednio w polityce prywatności Facebooka. Z poziomu swojego konta na Facebooku mogą Państwo również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności.
    13. Facebook Connect i inne wtyczki społecznościowe.
      1. Na stronie internetowej używane są wtyczki, przyciski i inne narzędzia społecznościowe, zwane dalej łącznie „wtyczkami”, udostępniane przez serwisy społecznościowe takie jak Facebook, LinkedIN.
      2. Wyświetlając stronę internetową zawierającą wtyczkę danego serwisu społecznościowego, przeglądarka przesyła do administratora tego serwisu społecznościowego informację o odwiedzinach. Ponieważ wtyczka jest fragmentem serwisu społecznościowego wbudowanym w stronę, przeglądarka wysyła informację o żądaniu pobrania zawartości danego serwisu społecznościowego na stronę.
      3. Wtyczki gromadzą pewne informacje na Państwa temat, takie jak identyfikator użytkownika, odwiedzana witryna, data i godzina oraz inne informacje dotyczące przeglądarki internetowej.
      4. Administratorzy serwisów społecznościowych wykorzystują część tych informacji, aby personalizować warunki oglądania naszej strony. Na przykład, gdy odwiedzą Państwo stronę z przyciskiem „Lubię to”, administrator serwisu społecznościowego potrzebuje informacji, kim jesteś, aby pokazać Państwu, którzy z „Twoich znajomych” również lubią moją stronę.
      5. Informacje gromadzone przez wtyczki mogą być również wykorzystywane przez administratorów serwisów społecznościowych w ich własnych celach, takich jak np. doskonalenie własnych produktów, tworzenie profili użytkowników, analiza i optymalizacja własnych działań, targetowanie reklam. Nie ma realnego wpływu na to, w jaki sposób informacje gromadzone przez wtyczki są następnie wykorzystywane przez administratorów serwisów społecznościowych. Szczegółów w tym zakresie możesz szukać w regulaminach i politykach prywatności poszczególnych serwisów społecznościowych.
      6. Wtyczki serwisów społecznościowych gromadzą i przekazują informacje do administratorów tych serwisów nawet wtedy, gdy przeglądana jest nasza strona nie będąc zalogowanym do Państwa konta w serwisie społecznościowym. Wtedy jednak przeglądarka wysyła bardziej ograniczony zestaw informacji.
      7. Jeśli zalogowali się Państwo do jednego z serwisów społecznościowych, to administrator serwisu będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na „mojej stronie” do Państwa profilu w danym serwisie społecznościowym.
      8. Jeśli nie chcą, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na naszej stronie internetowej bezpośrednio Państwa profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na stronie muszą Państwo się wylogować z tego serwisu. Mogą Państwo również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla przeglądarki, np. blokowanie skryptów.
      9. Korzystanie z niektórych wtyczek może wiązać się z publikowaniem określonych informacji w ramach profili społecznościowych. Przykładowo, informacje o kliknięciach w przycisk „Lubię to” mogą być dostępne na osi czasu na Facebooku. Oczywiście, jeżeli udostępnią Państwo jakieś treści w swoich social media z wykorzystaniem wtyczek osadzonych na naszej stronie, to udostępnienie to w sposób naturalny będzie widoczne w Państwa profilu.
      10. Jeżeli chodzi o szczegóły związane z przetwarzaniem przez administratorów serwisów społecznościowych informacji gromadzonych przez wtyczki, w szczególności o cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalsze przetwarzanie i wykorzystanie przez administratorów, jak również możliwość kontaktu oraz Państwa prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Państwa prywatności, wszystko znajduje się w politykach prywatności poszczególnych usługodawców:
        1. Facebook
        2. LinkedIN
      11. Śledzenie zachowania podejmowane w ramach naszej strony internetowej
        1. Korzystamy z narzędzi Google Analytics, Google AdWords oraz Facebook Custom Audiences, które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat aktywności na naszej stronie. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies podmiotów trzecich.

 

  1. Kierowanie targetowanych reklam
    1. Korzystamy z Facebook Ads oraz Google Ads, w ramach których kierujemy reklamy do określonych grup docelowych zdefiniowanych w oparciu o różne kryteria takie jak wiek, płeć, zainteresowania, zawód, praca, działania podejmowane uprzednio w ramach naszej strony. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies podmiotów trzecich.
  2. Zarządzanie swoją prywatnością
    1. Dla wygody zebraliśmy jeszcze raz te informacji w jednym miejscu. Poniżej znajduje się lista możliwości zarządzania prywatnością:
      1. stawienia cookies w ramach przeglądarki internetowej
      2. wtyczki do przeglądarek wspierające zarządzanie plikami cookies np. Ghostery
      3. dodatkowe oprogramowanie zarządzające plikami cookies
      4. tryb incognito w przeglądarce internetowej
      5. ustawienia reklamy behawioralnej, np. youronlinechoices.com
      6. Google Analytics Opt-out: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
      7. Google Ads Settings: https://adssettings.google.com/
      8. Facebook Ads Settings: https://www.facebook.com/ads/settings
    2. Logi serwera
      1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
      2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
        1. czas nadejścia zapytania,
        2. czas wysłania odpowiedzi,
        3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
        4. informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
        5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
        6. informacje o przeglądarce użytkownika,
        7. informacje o adresie IP.
      3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
      4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
    3. Zmiany w polityce prywatności
      1. Mamy prawo modyfikować tę politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli są Państwo zarejestrowanym użytkownikiem, o każdej zmianie polityki prywatności otrzymają Państwo wiadomość.
CyberPlaneta hosting, serwery

Twoje Centrum Danych. Stabilna i alternatywna serwerownia dla Twojego biznesu. 7 lokalizacji w polskce i 1 lokalizacja w Niemczech.

Kontakt z nami