Retransmisja Twojego live-a
Prowadź sprzedaż live
- Możliwość transmisji w social mediach
- Prosta konfiguracja
- Transmisja jednocześnie w kilku serwisach
- Niezależność
- Zawsze ta sama jakość
Kanały streamingowe , transmisje sprzedażowe
Darmowy kanał
- 1 Strumień
- 720p(HD) jakość obrazu
- Transmisja FB
- Transmisja TIK TOK
- Ceryfikat SSL
- Specyfikacja
Standrart
- 2 Strumień
- 720 (HP) jakość obrazu
- Rozdzielczość 1280x720
- Transmisja FB
- Transmisja TIK TOK
- Specyfikacja
Transmisje na żywo (Live Streaming)
Serwery streamingu to infrastruktura, która umożliwia przesyłanie treści multimedialnych, takich jak wideo i audio, w czasie rzeczywistym do użytkowników końcowych. Dzięki nim możliwe jest strumieniowanie mediów bez konieczności wcześniejszego pobierania całego pliku przez użytkownika. Serwery te znajdują zastosowanie w wielu branżach i przypadkach użycia, takich jak transmisje na żywo, platformy wideo na żądanie (VOD), aplikacje muzyczne, webinary, gry, a nawet monitorowanie systemów bezpieczeństwa.
1. Transmisje na żywo (Live Streaming)
Serwery do streamingu na żywo pozwalają na przesyłanie wideo w czasie rzeczywistym do widzów. Jest to popularne w przypadku:
- Wydarzeń sportowych, koncertów, konferencji, czy wydarzeń politycznych.
- Webinarów i szkoleń na żywo dla firm i edukacji.
- Transmisji gier (np. Twitch), gdzie gracze na żywo pokazują swoje rozgrywki.
- Transmisji na platformach społecznościowych w tym transmisje sprzedażowe (np. YouTube Live, Facebook Live, Instagram Live).
Przykład technologii: Do streamingu na żywo można wykorzystać serwery RTMP (Real-Time Messaging Protocol) lub HLS (HTTP Live Streaming). Usługi takie jak Wowza Streaming Engine czy NGINX RTMP pozwalają na szybkie wdrożenie serwerów streamingu na własnej infrastrukturze.
2. Wideo na żądanie (Video on Demand – VOD)
Serwery VOD umożliwiają użytkownikom dostęp do treści wideo w dowolnym momencie, zamiast czekania na zaplanowaną transmisję. Tego rodzaju rozwiązania są powszechnie używane w:
- Platformach streamingowych, takich jak Netflix, YouTube, Amazon Prime Video.
- E-learningu, gdzie studenci mogą oglądać lekcje w dowolnym czasie.
- Stronach korporacyjnych udostępniających treści multimedialne (np. filmy instruktażowe, nagrania z wydarzeń firmowych).
Technologia: Serwery VOD mogą obsługiwać różne formaty plików (MP4, MOV) oraz protokoły streamingowe (HLS, DASH).
3. Muzyka i podcasty
Serwery do strumieniowania audio umożliwiają użytkownikom słuchanie muzyki i podcastów bez konieczności pobierania plików. Przykłady obejmują:
- Aplikacje streamingowe muzyki (np. Spotify, Apple Music).
- Podcasty, gdzie treści dźwiękowe są odtwarzane na żądanie.
- Strony radiowe do transmisji stacji radiowych przez internet.
Technologia: Strumieniowanie audio zazwyczaj korzysta z protokołów takich jak Icecast, Shoutcast lub HLS.
4. Gry wideo i streaming gier
Serwery streamingowe w grach mogą obsługiwać zarówno transmisję wideo (np. platformy jak Twitch), jak i gry w chmurze (cloud gaming). W przypadku cloud gamingu, serwery uruchamiają gry w chmurze, a użytkownik dostaje strumieniowany obraz gry.
- Cloud gaming: Usługi takie jak Google Stadia, NVIDIA GeForce Now pozwalają użytkownikom grać w zaawansowane gry bez potrzeby posiadania mocnego sprzętu – serwer renderuje grę i strumieniuje ją do użytkownika.
5. Systemy nadzoru i monitoringu
W systemach nadzoru wideo (np. kamerach CCTV), serwery strumieniowania są wykorzystywane do przesyłania na żywo obrazu z kamer do centralnego serwera, gdzie mogą być nagrywane lub odtwarzane w czasie rzeczywistym przez użytkowników.
- Monitoring wizyjny: Można użyć serwerów RTSP (Real-Time Streaming Protocol) do przesyłania strumienia z kamer na żywo, które mogą być później oglądane z dowolnego miejsca na świecie.
6. Edukacja i konferencje online
Streaming jest szeroko stosowany w edukacji i konferencjach online, gdzie wykładowcy lub prezenterzy mogą prowadzić zajęcia lub prezentacje na żywo, a uczniowie mogą uczestniczyć w nich zdalnie.
- Platformy edukacyjne: Takie jak Udemy, Coursera czy edX używają streamingu wideo i audio do dostarczania treści edukacyjnych.
- Systemy wideokonferencyjne: Narzędzia takie jak Zoom, Microsoft Teams czy Google Meet bazują na technologiach streamingowych do przesyłania obrazu i dźwięku w czasie rzeczywistym.
7. Reklama wideo
Streaming wideo jest również wykorzystywany w branży reklamowej. Serwery streamingowe umożliwiają wyświetlanie reklam wideo na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych lub podczas strumieniowania treści wideo na platformach takich jak YouTube.
Twoje Centrum Danych. Stabilna i alternatywna serwerownia dla Twojego biznesu. 7 lokalizacji w polskce i 1 lokalizacja w Niemczech.
O nas
- O nas
- Regulamin
- Polityka prywatności
- RODO
- Kontakt
- Praca w cyberplaneta.pl
- Gwarancja zwortu
Kontakt z nami
- Sprzedaje.tv sp z o.o.
-
41-407 Imielin,
ul.Dunikowskiego 13a - +48 576 209 944
- biuro@cyberplaneta.pl
- BOK Czynne od 8:00 - 16:00
- BOK Sobota od 9:00-13:00
-
Pomoc 24/7 ,
biuro@cyberplaneta.pl